Известие

Collapse
No announcement yet.

Нов роудстер - Alfa Romeo 4C

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от dansguardian Покажи съобщение
    Така е, голфа е за Фики. Последно играх на голф игрището на хотел RIU Правец през 2014 г.

    P.S. Какъв italfen си ти ве, с тая баварка?
    Е кво като е баварка нали е вкарана от Италия? Къв ти е проблема?
    Now: 156 2.5 V6 24V
    Ex: 147 Ti, GT V6, 147 1.6, 145QV, 155 TS, Gtv Cup pack, 75 1.6 I.E.

    Comment


    • Проблем? Кое те кара да мислиш, че има проблем? По-лежерно го раздавай.

      А в BMW форума като bavarfen ли си се регистрирал? Просто ми е любопитно...
      Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
      Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
      Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
      Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

      Comment


      • След като колата е със средно-разположен двигател и предницата е относително лека, не е ли най-логичното нещо да не се нуждае от серво и да е спестено с цел олекотяване...?
        Alfa Romeo 145 1.6 i.e. Boxer -Ex
        Alfa Romeo 146 1.3 i.e. Boxer -Ex

        Comment


        • Така си е. Който е карал разни стари дребни колици тип рено клио, пежо 205 и т.н. които имат сходно тегло като 4С, знае че въобще не ти липсва сервото.
          156 2.0TS

          Comment


          • Първоначално публикувано от BO Покажи съобщение
            Преди 20-на години масово карахме коли без серво, пък и фитнесите бяха кът и не си спомням някой да е купувал карта тогава, за да може да си кара колата. Едно защото картите бяха непонятни тогава, другото е защото явно сме били курназ момчета и момичета.
            Нямала серво... Дори на мене първата ми кола беше серво на волана, па си я карах, даже на море ходех с нея, при положение, че имам книжка от само 13 години

            Рали пилоти са ми казвали, че махат сервото не само на волана, ами и на спирачките, на някои от ралиджийките за по-добър контрол и по-добра обратна връзка
            Alfa Romeo Tipo 940 MY 2014, 1400 Turbo Benzina Multiair 16v, Giulietta Serie 1 Distinctive, MD 11/2015
            Alfa Romeo Tipo 930 MY 1997, 1400 Twin Spark 16v, 145 Serie 1 Lusso, MD 04/1997 [Ex]

            Comment


            • Само че без сервото на спирачките оставаш буквално без спирачки.. Опитай.
              Не всички, които се скитат, са изгубени.

              Comment


              • Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                Само че без сервото на спирачките оставаш буквално без спирачки.. Опитай.
                С тази разлика, че системите без серво не са такива, като тези със серво ама развалени и не могат да се съпоставят.

                Защото колегата си мисли, че на 4Ц волана се върти все едно на нормална кола, ама с изгасен двигател (без серво подпомагане), а реалността е съвсем друга.
                A20DTH ЖТД ама не баш
                1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                Comment


                • Първоначално публикувано от BO Покажи съобщение
                  С тази разлика, че системите без серво не са такива, като тези със серво ама развалени и не могат да се съпоставят.

                  Защото колегата си мисли, че на 4Ц волана се върти все едно на нормална кола, ама с изгасен двигател (без серво подпомагане), а реалността е съвсем друга.
                  Естествено че не са, но той говори за премахване.
                  Не знам как спират като я премахнат само. Достатъчно е да откачи маркуча на сервоусилвателя да се убеди
                  Не всички, които се скитат, са изгубени.

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от Sm0k Покажи съобщение
                    Нямала серво... Дори на мене първата ми кола беше серво на волана, па си я карах, даже на море ходех с нея, при положение, че имам книжка от само 13 години

                    Рали пилоти са ми казвали, че махат сервото не само на волана, ами и на спирачките, на някои от ралиджийките за по-добър контрол и по-добра обратна връзка
                    Лъжат те. Всичко се прави с друга цел. Първо, няма серво, течности и т.н., няма още един потенциален проблем. Другото е, че се освобождава място, при евентуален ремонт се бърка по-лесно. И освен всичко друго, се олекотява. В моторспорта приоритетите са съвсем различни.
                    Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от dansguardian Покажи съобщение
                      Проблем? Кое те кара да мислиш, че има проблем? По-лежерно го раздавай.

                      А в BMW форума като bavarfen ли си се регистрирал? Просто ми е любопитно...
                      BMW-то не се чупи, затова не съм се регнал там :Р

                      И аз съм на мнение, че е по-добре 4С да е без серво, тамън след време ще цапа асфалта с масло по-малко
                      Now: 156 2.5 V6 24V
                      Ex: 147 Ti, GT V6, 147 1.6, 145QV, 155 TS, Gtv Cup pack, 75 1.6 I.E.

                      Comment

                      Working...
                      X